donderdag 20 november 2014

Weet je? Ik ben in de wolken

Weet je? Is het thema van de Christelijke Kinderboekenmaand 2015. Het sluit aan bij het thema van de Kinderboekenweek ‘Natuur, wetenschap en techniek’
Wat een leuk thema, dacht ik toen het thema voor 2015 bekend gemaakt werd. En wat bof ik, want zowel Jacht (geocachen) als Teamwork en Dwarrelletters (First Lego League) passen perfect in dat thema.

Een paar dagen later ging de telefoon: ‘Wil jij het actieboek voor de middenbouw schrijven?’ Daar hoefde ik niet lang over na te denken, of beter gezegd: daar hoefde ik helemaal niet over na te denken, want dat is gewoon super gaaf!
Bram Kasse en Michel de Boer verzorgen het prentenboek voor de onderbouw en Hans Mijnders schrijft het boek voor de bovenbouw.

Weet je? Ik ben helemaal in de wolken. We gaan er een mooi feest van maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten